دل نوشته نویسنده
تاریخ : پنج شنبه 30 / 3برچسب:,
نویسنده : هادی

 به خدا گفتم بیا دنیا رو تقسیم کنیم..!!   زمین واسه من... آسمون واسه تو !!!

جنگل واسه من... دریا واسه تو !!!   خورشید واسه من... ماه واسه تو !!!    خدا خندید و گفت :

تو انسان باش.... همه اینها مال تو.... من هم مال تو !!!





:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
به وبلاگ من خوش آمدید ، امیدوارم از مطالبی که براتون میذارم خوشتون بیاد و ازشون در تمامی مراحل زندگیتون استفاده کنید تا بتونم سهم هرچند خیلی کوچکی در موفقیت ایرنیان عزیزی که این وبلاگ رو میخونن داشته باشم. ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 555
بازدید کل : 121497
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرواز به سوی شادی و موفقیت و آدرس moafagh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.